воскресенье, 16 марта 2014 г.

Так люблю той Львів, що бракує ми слів...

Минулого літа я вперше відвідала Львів. Це була моя давня мрія, і про її втілення хотіла написати яскравий, сповнений емоцій пост. Але на заваді ставали то брак часу, то якісь особисті проблеми, а в останні місяці стало просто не до яскравих емоцій.
Сьогодні переглядаючи свій фото архів, ніби знову повернулася у ті безтурботні літні дні. Й нахлинули приємні спогади... 
Маленькою краплиною цих спогадів поділюся з вами. Не буду багатослівною. Одне скажу  - я закохалася в це чарівне, загадкове, сповнене таємниць, з ароматом кави та шоколаду, місто! 

Львів вражає своєю архітектурою і пам'ятками історії, 














своєю чарівною і неповторною атмосферою,









своїм патріотизмом,




але найбільше вражає людьми - щирими, відкритими, доброзичливими, які просто відпочивають,



просто танцюють,

просто співають,


  


просто до без тями люблять своє місто! І цією любов'ю діляться з усіма!


От і я настільки полюбила Львів, що вирішила провести в ньому разом із чоловіком День закоханих, а за ним і моє День народження.  І це було найкраще свято у моєму житті! Адже Львів романтичний, і зовсім не "бандерівський"









Місто Лева - я люблю тебе! І дуже сподіваюся на зустріч з тобою!

6 комментариев:

  1. я у Львові останній раз була... 12 років назад))) - місто за цей час дуже змінилося, то ж хочеться його відвідати якнайшвидше!
    А ви молодці - це ж стільки км подолати!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Алінко, бажаю якнайшвидше відвідати це "страшне бандерівське" місто))))

      Удалить
  2. Львів неповторний. Я тебе добре розумію, сама в нього закохана і завжди хочу повернутися до нього ще раз))) Дякую за те, що поділилась приємними спогадами)))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я й сама трохи відволіклася від реальності, згадуючи свої подорожі до Львова)))

      Удалить
  3. Я неймовірно закохана в це місто! Там живе моя подруга, там мені завжди спокійно і затишно. Бруківка, фантастична архітектура, привітні люди, мелодійна українська...Неможливо не закохатися)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Це правда - там спокійно і затишно, як ніде!
      А поряд з мелодійною українською звучить "великий и могучий" без будь-яких утисків...

      Удалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...