воскресенье, 9 марта 2014 г.

Тарас Шевченко. 200 років.

Сьогодні мені зовсім несподівано (друга приємна несподіванка за тиждень!) вдалося побувати на святковому заході присвяченому 200-річчю із дня народження Тараса Шевченка, який проходив у музеї народної архітектури та побуту в Пирогові.
По-перше, я дуже давно мріяла потрапити в цей музей.


І хоча моє перебування в ньому було зовсім нетривалим, і не вдалося потрапити в усі куточки музею, я встигла пройнятися справжнім українським духом в повній мірі!


І я обов'язково повернусь суди, щоб побувати на Полтавщині і Наддніпрянщині, у Карпатах і на Поліссі, доторкнутися руками – у буквальному розумінні слова – і серцем до того сакрального простору, який творився упродовж віків поколіннями предків, який творить і живить душу людини.




А сьогодні мета моєї поїздки - Шевченко...

Я дуже рада, що мені вдалося помолитися за Шевченка...

... послухати поезію Шевченка, пісні на вірші Шевченка...

 ... побачити і почути юного кобзаря (на жаль не запам'ятала імені), який палко, гаряче всім серцем любить Україну, так само,  як любив її Шевченко. Його щирий виступ вразив всіх!




І наостанок заповіт Шевченка:

Як умру, то поховайте
Мене на могилі
Серед степу широкого
На Вкраїні милій,
Щоб лани широкополі,
І Дніпро, і кручі
Було видно, було чути,
Як реве ревучий.
Як понесе з України
У синєє море
Кров ворожу... отойді я
І лани і гори —
Все покину, і полину
До самого Бога
Молитися... а до того
Я не знаю Бога.
Поховайте та вставайте,
Кайдани порвіте
І вражою злою кров’ю
Волю окропіте.
І мене в сем’ї великій,
В сем’ї вольній, новій,
Не забудьте пом’янути
Незлим тихим словом.


3 комментария:

  1. Класно! Цього року, на диво, погода така весняна у цей день - таке рідко буває... У Пирогово мені теж подобається :-)

    ОтветитьУдалить
  2. Людочка, спасибо за экскурсию... очень интересно!!

    ОтветитьУдалить
  3. Красиво! и Весна во всей своей Красе!:)

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...